top of page
Rendszertámogatás
7/24 órás rendszertámogatás

A kábeltelevíziós szolgáltató cégeknek, az alkalmazott új technológiák (DOCSIS 3.0, IP alapú telefon megoldások, digitális videó megoldások) üzemeltetése egyre nagyobb terhet jelent.

A műszaki megoldások egyre bonyolultabbak, a hálózatokban telepített fejállomási eszközök egyre összetettebbek és nagyobb értékűek. Ezért a korszerű hálózatok üzemeltetéséhez egyre nagyobb számú és képzettebb szakember gárdára, illetve egyre több és drágább tartalék eszközre van szükség.

Cégünk komoly szakmai tapasztalattal rendelkezik a HFC, kábelinternet, kábeltelefon és FTTH megoldások területén. 2003 óta foglalkozunk ezekkel a területtel, szakmai tapasztalatokat szereztünk több gyártó cég termékeivel kapcsolatban. Az általunk értékesített eszközöket szükség esetén telepíteni illetve több szinten támogatni tudjuk.

Telephelyünkön kialakítottunk egy teszt labort, amelyben az összes forgalmazott CMTS és modem típus megtalálható, és ahol az ügyfeleknél előforduló problémákat tesztelni, reprodukálni tudjuk ezzel is meggyorsítva a segítségnyújtást.

Ezen kívül komoly tartalék eszköz készlettel rendelkezünk. Az összes forgalmazott CMTS típusból, a HFC eszközökből, illetve a FiberHome FTTH fejállomási eszközökből is van tartalék eszközünk, ezáltal biztosítva akár a 4 órán belüli eszközcserét az esetleges meghibásodások esetén.

A rendszertámogatás tartalma:

  • Telefonos támogatás: A rendszertámogatás szintjétől függően, vagy munkaidőben, vagy akár a hét összes napján 0-24 óráig telefonon fogadjuk az eszközökkel kapcsolatban felmerülő kérdéseket, problémákat.

  • Konzultáció: Ügyfeleink igényei szerinti rendszerességgel, konzultációs lehetőséget biztosítunk.

  • Rendszer információ: Ügyfelünk hozzáférést kap az összes új, a szállított rendszerrel kapcsolatos információhoz (pl. Hiba figyelmeztetés, új termék tulajdonságok, release notes stb.).

  • Új szoftver verziók biztosítása

  • Távoli diagnosztikai ellenőrzés: Egy konkrét műszaki hiba esetén távoli diagnosztikai ellenőrzést végezünk. Az ellenőrzés célja a hiba behatárolása, elhárítása, a rendszer működésének és állapotának vizsgálata.
    Helyszíni segítség: Ha a hiba behatárolása és elhárítása távolról nem oldható meg, akkor helyszíni segítséget biztosítunk.

  • Csereeszköz biztosítása: Eszköz meghibásodás esetén, a támogatási szerződésben szereplő határidőn belül csereeszközt biztosítunk és ezt a javítás időtartamára kölcsön adjuk.

Promax fejléckép.jpg
bottom of page